SWITSMILE

Tuesday, October 5, 2010

EAT PRAY LOVE

Rini aku n husband g tengok wayang cita EAT PRAY LOVE..tinggal Aidil kat maktok dia sat...
syok gak..walaupun cita dia slow ..tapi mmg nice...hmmmm omputeh ni pandai main psikologi kita kata suami aku...hmmm betui gak...sebab nya kata dia, walau watak tu serius masih terdapat unsur2 kelakar kat situ...heheh yg menyebabkan bini dia nie ( aku la tu) boleh gelak bila nonton cita omputeh...kalo aku tengok cita melayu haram...tak gelak langsung even cita tu cita lawak...hehehehe

Aku bukan nak bangga kan cita omputeh...tapi mmg fact cita omputeh mmg best..walau pelakon yg kita tak penah tgk tapi kalo ada bakat cita tu tetap menarik..

Cita melayu semua nya mesti pelakon2 yg kita penah tgk n kenai..tak kenai maka tak mau tgk...msti tak best...ha tu la pandangan org melayu macamaku yg memandai2 mengkritik cita melayu...hehehehe IM SORRY...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails