SWITSMILE

Tuesday, October 5, 2010

fat burning

aku dapat rasa semacam la badan aku lani...macam dah kecut sikit...u all know what...rasa isi2 yyg berlebihan kat badan aku nie rasa seakan2 lembut ...org cakap kalo isi kita lembut,maksudnya bolh kurus sebab senang bakar lemak...kalo isi tu dah keras ,pejal...susah sikit proses pembakaran lemak nak berlaku...

Hopefully that i can loose weight...aku ada terpikir nak ambik ubat sendayu tinggi continue yg set bersalin tu..tapi tak tau g la...kalo tak makan apa2 ubat aku leh turun kan berat aku..wat apa aku buang duit, buang masa aku beli benda2 camtu kan..

lengan,punggung,peha,betis...everyparts of my body...i can feel sumtink that in the proses..hahahah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails