SWITSMILE

Friday, October 22, 2010

sejarah kandang..

haiyo...semalaman aku tak dapat melelap kan mata kerana memikir kan hari untuk masuk kandang...

Ni bukan kandang lembu kew kandang kambing kew..atau kandang bagi apa2 binatang pon...nie kandang manusia lew...huhuhuhu 1st time tu...mmg mengerunkan ...salu tgk TV or paper or berita ja...nie terjadi pada aku sebenar2 nya...waduh...

Sepanjang perjalanan suami aku tanya diam ja...RELAX la ...jangan fikir sangat relax t nak cakap apa t berteraboq...huhuhuhu mmg nampak sangat ka muka RUNSING aku tu...

sesampai ja...suami aku parking kereta...mmg org tak ramai g...awai g...
so masa nak naik lif tu punya la ramai...terfikir2 gak...depa nie macam aku kew, depa mai keja ka...or apa...

punya la ramai masuk lif berimpit2 macam NASI HIMPIT...
awai pagi ..nasib tak ada bau....cuba ptg time org balik keja...mau nak mengaummmm....

sampai ja tingkat 27 mmg di khas kan tempat pengurusan mahkamah majistreet sivil ...aduhhhh...belum g aku menjejak kan kaki masuk bilik tu...perut aku meragam...mau tak bila rasa bercampoq baur...perut pon kacau la...nak TERKENCING lah , nak TERBERAK lah..huhuhuhu...

masuk2 ada 2 menunggu ...aku dah cuak dah..huhuuhu dia tanya NO.saman...aku pon bagitau la....
pastu masuk sorang peguam...erk yg aku perasan lah PEGUAM2 nie mmg tak boleh makeup or depa mmg tak mau...aku tggk serupa baru bangun tido ja...dengan rambut,muka ...ishhhhh
mmg macam tak mandi...baru bangun terus mai keja dah lambat gamaknya...

peguam semua pon berbaju putih didalam ber kot hitam diluar semua hitam...lelaki kena ber tie...

gebang gebong gebang gebong aduh semakin rancak betui perut aku bergendang...hehehehe suami aku pon sama...hahahaha

sorang telah dipangil untuk kemukakan saman dia...kemudian aku plak di pangil...macam nak ketaq lutut ja...nak aja aku tarik suami aku sekali ikut...tapi mana boleh...BODOH betui...
hehehehe

kan dah kena...nasib peguam tu bela aku...dah nama pon peguam bela mmg kena bela lah...hehehe tambahan plak aku gelabah n cuak...

HABIS pon...masa berlalu...dah kena gedebak gedebom...aku dinasihat kan supaya pergi berbincang semula dengan pihak defenden...hehehehe...

Alhamdulillah dah habis bicara...nie baru kes gini belum kes teruk g...tak mau aku masuk mahkamah g....huhhuhuhu takotttt

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails