SWITSMILE

Wednesday, November 17, 2010

Aidil minum MOCHA BLENDED

Hehehe kami baru balik dari Bukit Jambul,terus g jenjalan ke Quensbay....
Manusia nie punya la ramai...g shopping...ya la kan dah nak X'mas...so banyak la kedai wat SALE...kami sebenarnya p sebab lama tak g jenjalan kat Qbay...so dkesempatan DADDY cuti RAYA ...kami pun jenjalan lah....

Asal dari window shopping jar....tetiba jar Aidil dapat new pairs of pajamas...what a luck....ya la sale X'Mas ma...aku pon lupa....dah bekenan ambik jar....Cartonn NET tu...

Ahhhhhh dahaga plak....Cofee Bean jadi santapan n tempat lepak kami bersama Aidil....This is 1st time Aidil when to Cofee bean....tapi Aidil letih berjalan gamak nya tidur lena....ada setengah jam kot...so kami pun lepak kat situ lama la...sehingga lenguh lengan aku dibuatnya...

Aidil jaga2 senyum....uh..uh..uh tegur org....ramai kat situ...dia bukan boleh tengok org nak tegur...hahahah macam kenai....Aidil is d best he never cry when he woke up..tapi kalo lapar nak susu nagis sekuat hati...hahaha

Dia jaga aku suap dia minum sikit MOCHA Blended tu ....alamak dia suka la plak sambil ketuk2 tangan kat meja tu....eh...eh tandanya nak lagi...huhuhuhu aku bagi topping dia jar...takot gak minum MOCHA tak pasai dia tak mau tidur...kacau plak...hehehe


FAMILY LOITERING DAY

ENJOY

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails