SWITSMILE

Wednesday, November 17, 2010

Girdle untuk KEMPIS kan PERUT

Sejak aku mengandung perut aku membesar....kalo mengandung i still can accept...but if it become bigger n bigger more...even after deliver pon makin naik sapa tak rasa...
i feels so pressure n tension...if i think n looked at my body into mirror wahhh.....bukan kepalang g aku marah n nak nagis...takut n bila nak turun nie...

tgk ERRA FAZIRA kurus dia lani dari dulu rasanya...(tu artis apa pon leh, g po duit banyak taktau wat apa)

Aku try tak mau makan nak ikut cara EN . Zul buat dia guna kaedah KITESIS untuk kurus ...n ianya menjadi berat dia dari 103kg dah turun sampai sekarang dia 55kg ja tak salah aku...

Aku ad cuba sehari tapi tak kesampaian niat aku tu...sebab aku letih n pening terus ....
so sekarang aku tak amalkan apa2 DIET pon ...exercise lagi la....bila nak buat dengan nak jaga Aidil...tambah dgn aku salu online meng UPDATE blog and layan FB..huhuhhu

Last aku pakai GIRDLE ...n CORSETT ...tapi adakah ia akan bagi pluang aku tok kurus kan badan..huhuhhuu

Tapi apa2 pon aku hanya ada kaedah nie ja sementara waktu nie....pakai GIRDLE setiap hari....nak di ikutkan aku kena pakai girdle wakttu malam sama tapi aku pakai hanya di siangg hari....hmmm tak bersunggguh2 lah aku nie...huhhuhuhuhu tolongggggg...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails