SWITSMILE

Tuesday, November 2, 2010

Hujan hambat menantu...

Hmmmm apakah maksud hujan hambat menantu nie...macam2 la...

memang la sekarang musim hujan...asal nak deepavali ja hujan...asal hujan ja nak deepavali...
hujan tak berenti2 mencurah kebumi....hmmm terasa sejuk n enak bila bebaring atas katil sambil memeluk bantai ..walau pun pada wakti petang or tengahari..hehehehe amboi mengada2 anak sapa nak tgk kalo bermimpi nak tido ja...huish....penting diri sendiri ja...

hujan sat lebat sat seriat..hmmmm tapi sepanjang2 mmg hujan la...sesetengah tempat macam PERLIS,KEDAH,TERANGANU n KELANTAN dah banjir...penang tak masuk berita g rasanya..tapi yg aku sure kat jalan PERAK n Quanter Hall dah naik air...kat situ terkenai dgn nama kampung selak kain...ya la...asal hujan lebat tanpa henti pasti banjir....hehehehe org2 kat situ mesti la selak kain kew seluar kew nak elak dari basah...tapi kalo kena kena gak..hehehe

Masa hujan sat lebat sat dak ....ayh mertua aku ada gtau hujan gini sat hujan lebat sat dak org dulu2 kata HUJAN HAMBAT MENANTU...

perumpamaan ja...mungkin sebab kalo baik mmg baik...ditadah taangan ...tapi bila naik angin hehehe bgaduh...tgk muka menantu pon tak mau...tu la maksud dia kot...sat ok sat dak..ada pasang surut dia...besa lah manusia mana semua perfect...mesti ada manis masam nya hidup kan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails