SWITSMILE

Thursday, November 25, 2010

kenapa JODOH lambat???

huhuhuhuhu..napa sapa pon tak suka kat aku ka....kawan2 or sapa2 aja dah kawin dah beranak pinak....

Tapi aku masih sorang...boyfriend pon tak ada...NAPA????
Apa masalah aku nie...aku nie kena sumpah ka, ada org niat jahat ka kat aku, SIHIR ka?????

kata2 POSITIF : jodoh d tangan tuhan, dia masih belum nak beri...tunggu dan sabar mohon pada dia ( Allah ) jodoh yg baik disisi nya buat kita...biar kekal dunia akhirat

NEGATIF : hang nie terkena buatan org lah nie, ka ada org paku hang....P BUAT MANDI BUNGA...

Jangan cepat melatah dengan ujian Allah lambat cepat segalanya dari dia...dia maha mengetahui

Al kisah nya ri ni aku ada menonton WHI ...Wanita Hari Ini...
kisah nya kenapa jodoh datang lambat....isi2 kenapa jodoh lambat yg aku dapat :

1>> emosi : PINTU HATI TERTUTUP ( frust dengan kekasih hati dulu)
2>> SIHIR
3>> di PAKU ( seseorang yg telah memaku seorang gadis supaya tidak boleh diambil lelaki lain
4>>sebelah keluarga punyai SAKA: boleh membuatkan org tidak nampak rupasebenar gadis...(berupa binatang hodoh)


Aku pon kawin lambat juga hehehehe....tapi aku tetap berkahwin...walau ianya lambat...n sekarang dah ada Aidil ....tu pun aku n husband niat nak tambah g satu...hehehe Alhamdulillah..

itu semua ketentuan Allah ....
Selebihnya wallahualam...

2 comments:

  1. hehehe. umur zama br 19. x boleh kawen lg. nnt kne hantam dgn penyapu. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe muda g tuh...belum masanya lagi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails