SWITSMILE

Tuesday, November 2, 2010

Lapar sesangat dah..



o
masa nie kami baru balik dari salon....aku g potong rambut...n suami aku p cuci...kami bawa dgn aidil sekali p...sian dia kalo nak tinggal kat mak tok dia...dia pon nak jalan2 gak...

so bila aku potong rambut suami aku jg aidil...bila aku siap aku plak jg aidil...tapi aidil pon tak gadoh...tak meragam...alhamdulillah dia senang jaga...dia menangis pon bila satu tempat tu sempit n ramai org n panaih mesti dia tempik kuat punya...hehehehe

lepas p potong rambut...kami nak p makan...tapi fikir nak makan apa n kat mana...hmmm suami aku kata nak makan dak pizza baru cheez banyak tu...wah apa g on la..

kami p makan kat dekat2 umah ja...senang n dekat sikit sampai umah...g pon dah malam...aidil bukan leh balik lewat sangat...t ada la yg tak kena nya nanti...hmmm alah budak2 kan lemah g...macam2 nak follow la n mengacau...

Aidil punya lapar sampai hentak2 tangan dia kat meja...kan ada mushroom soup sp suami aku suap dia makan soup tu...dia punya suka..suap lambat marah...tapi takot gak nak bagi banyak ...mana tau ada ajinamoto o apa2 bahan tambahan kat soup tu...

tak mau dia menjerit kuat bagi la hphne cokia aku tu kat dia...bukan main lapaq tahap GABAN g tu...digigit hphone tu...hehehehe soup tak leh bagi bagi hphone g sebagai ganti makanan hahahaha...

Anak mummy n daddy dah besar...sonok n happy tengok dia...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails