SWITSMILE

Monday, November 15, 2010

Sorry...Mummy lalai

Aku rasa menyesal sebab aku tertidoq ri tu..kalo dak Aidil tak jatuh katil...

Aku ngantuk ri tu sebab malam tu aku layan banyak cita kat astro sampai pukul 5 pagi...ntah ritu mata aku tak ngantuk...g pon masa siang tu aku g minum KOPI 'o'

Masa kejadian pukul 8 pagi camtu anak aku bangun dulu dari aku...bila dia bangun dia mesti panggil aku.. uh..uh..uh tu bunyi yg dia panggil aku or sapa2 yg dia tegur...

time tu aku mmg ngantuk gila...tapi aku bangun jugak...aku bagun ikut arah dia menerap n pusing...bila dia bangun dia mesti pusing nak tgk DADDY dia ada dak...t dia gerak daddy dia bangun plak uh..uh...time tu aku ada dgn dia tapi terlena sambil peluk dia...sebab aku tau dia mesti pusing2 punya...elok aku pejam mata aku degar dia jatuh n nagis kuat hati....bunyi jatuh tu saja dah cukup buat aku terbagun...

Aku bangun angkat dia cepat2....saambil urut pala dia....YA Allah anak aku jatuh.....aku rasa time tu mmg dah ketaq lutut2 aku dah...suami aku pun bangun.....ya Allah selamat kan lah Aidil anak aku dari segala musibah...

Suami aku pujuk2 dia bawa tgk kat luar laman dia pon diam...kesian dia sebab kelalaian aku anak aku jatuh...

Aidil MUMMY minta maaf..lain kali mummy tak tidur lewat lagi...
Mummy jaga Aidil dengan baik...
Mummy n Daddy SAYANG AIDIL sangat...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails