SWITSMILE

Thursday, November 11, 2010

tak mau tidoq nak main...

hujan dari malam semalam g....lebat gak....umah beratap kan zink...bila hujan lebat bunyi bising la...Aidil tercangak2 cari bunyi apa kuat sangat....entah malam semalam napa dia takleh tido....dekat pukul 1am dok main...bagi minum pon tak mau...risau gak napa dia act macam tu kan....pujuk2 dia buat susu lain kat dia kasi panas punya, suruh daddy dia tutup TV ....baru nak tido...tapi dia tido tak jerap gak...bunyi sikit dia nak bangun...kesian plak aku tengok...

Ni awai2 dah bangun plak 8 dah bangun...tunggu daddy dia p keja aku bagi mandi dia hisap nenen baru lena...ni tengah tido nyenak la gak nampak nya...kesian sampai tenganga...letih main...tu la mummy kata tidoq takmau titoq...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails