SWITSMILE

Wednesday, November 17, 2010

tak sempat tgk sembelih LEMBU

Kelmarin mmg niat aku nak bawa Aidil tgk org SEMBELIH LEMBU kat padang....
tapi hampa....dah la nie 1st time Aidil sambut RAYA HAJI dgn kami...huhuhu
Ya la awat dak nya aku bangun lewat....hehehehe tak kata aku Aidil sendiri bangun lewat....

PUKUL 10 pagi tu ....

hahha dengan aku2 sekali...org bangun mandi sunat RAYA AIDIL ADHA p sembahyang raya...ni dak kami anak beranak berkubang atas katil g...

SEDAP nya LENAAAAA....zzzzzzzzzzz


Mau aku tido lewat tunggu suami aku tak balik2 g....dia g ambik AVANTE kat IPOH....dari petang RAYA hari selasa sampai pagi RAYA hari RABU pukul 4 pagi....ha la RISAU jangan...apa2 jadi kat suami aku....dah bateri phone dia khong...tak dapat contact....RAYA plak tu ramai yg balik...jalan JEM la...d tambah dengan HUJAN LEBAT plak...huhuhu cukup merisaukan aku...

Aku call adik aku...tanya sebab dia pon nak balik raya kat penang...so aku tanya dia ada mana dah sebab bas dia awai...
Dia plak kata bas dia DELAY sebab TANAH RUNTUH kat PERAK....IPOH, PERAK tu...huhuhu lagi tambah risau aku...

Tunggu punya tunggu .....suami aku balik dengna selamat pukul 4 pagi...lega rasanya... betui2 wat aku risau...nampak2 jar dia air mat aku bergenang..huhuhuh aku nagis la....
sapa tak risau .....suami aku woooooo SAYANG tuh...

kembali ke cerita asal ......heheheh tu la sebab penyebab wat aku tak leh tido....
di kemudian hari iaitu HARI RAYA hari RABU kami anak beranak terlena dengan nyenyaknya Al terlepas segala aktiviti pagi RAYA ...huhuhuhu

So tak dapat nak create sejarah mandi raya or sembahyang raya HAJI tahun nie bersama AIDIL....org sembelih LEMBU pon tak sempat tengok...huhuhu

Tau tau org dah dok siat2 kulit potong bahagian2 badan LEMMMMMBU dah....

Huhuhu Aidil t next year mummy bawa tgk k....

hehehe SELAMAT HARI RAYA ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails