SWITSMILE

Thursday, December 2, 2010

15 perkara ROMANTIS BUAT SUAMI

heheheh tertarik benar aku membacanya....INFO nie aku dapat dari majalah MINGGUAN WANITA keluaran 19 - 25 Nov ritu...
Tak tau nak buat apa...aku selak balik majalah tu...

So aku ingat apa salah kalo aku share degan lelain....mesti banyak isteri2 yg nak tau kan kan....

1>> BERPAKAIAN CANTIK ( Haha suami cukup suka kalo bini dia nie pandai bergaya...sejuk mata memandang)
2>> MENYENTUHNYA ( jalan pegang tangan ka,belai2 rambut dia ka...ala2 manja la katakan)
3>> MEMBIARKANNYA BEBAS ( ha biar la depa keluar dengan kenkawan sama, depa mesti rindu nak lepak dengan kawan2 dia kan,tak da la dia asyik dengan kita ja..)
4>> MEMUJI ( laki pon macam kita pompuan juga suka dpuji, so sekali sekala tu puji la dia...depa akan rasa dhargai sgt)
5>> ATUR AKTIVITI BERSAMA ( aktiviti hujung minggu , p tgk wayang ka, jogging sama2 ka...so kebahagian tu akan terasa)
6>> SPONTAN (Ha ..kadang2 tu ajak la dia p honeymoon g sekali, alah banyak kali pon tak apa hehehee, asyik buat bendda sama ja mesti boringkan)
7>> BERI PERHATIAN (laki mesti rasa dhargai kalo kita tau kegemaran dia, tabiat dia macam kita mmg mengenali dia luar n dalam gitu )
8>> MAKAN MALAM YG TENANG ( salu makan dengan bising anak2 sekali sekala tu keluar la berdua2an cakap dalam nada manja dengan dia...msti dia rasa dia masih berada dalam alam BERCINTA g )
9>> BERKONGSI RAHSIA ( suami kita ingin isteri dia percaya pada dia, so dia nak isteri dia tak rasa sangsi untuk bercerita rahsia kat dia...sama juga macam dia)
10>> SEKSI HANYA DIDEPAN NYA ( HEHEH ni semua suami suka, hehehe tapi depan depa sudah la)
11> LAYAN SEPERTI WAKTU BERCINTA (Lebih bagus kalau kita dapat layan suami kita lebih baik dari masa bercinta dulu)
12>> MEMBERI KEUTAMAAN ( sebelum buat keputusan bincang dengan suami dulu, minta pandangna dia jangan ketepikan dia dlam apa2 hal)
13>> HARGAI DIRINYA ( jangan sekali2 bandingkan dia dengan ex boyfriend kita...or jagnan dok pandai2 dok buka cerita pasai dulu2)
14>> UCAPKAN SAYANG ( ucap la I LOVE U ka miss u ka.. hati dia mesti suka n berbunga2 t)
15>> KUCUPAN PERPISAHAN ( alah kiss la dia kat PIPI ke kat MU .... alah pandai2 lah masa dia nak p keja ke outstation ke)

Hehehe ada dak ciri2 yg anda buat kat suami...aku ??? ada tapi tak suma...hahha I Will make sure that i fullfill all in d above...OK hmmm or more hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails