SWITSMILE

Thursday, December 16, 2010

Kalau boleh jalan....

Hari nie dah Jumaat.....Aidil bangun pukul 8am tadi ..bangun2 terus pusing sambil senyum eh....eh....eh...salu pon camtu ...alhamdulillah....dia jenis bangun tak menagis....

Dia bangun terus Daddy dia angkat p tengok burung2 dok menyanyi kat luar sambil ambik udara segar pokok2 yg menghijau bersama2 bunga MAKTOK yg berwarna warni..hehehehe

Daddy dia nak mandi aku plak tgh simpan tempat tido...nasib maktok dia ada kat luar dok menyapu laman rumah...daddy dia letak dalam WALKER ha....tu lekas ...lekas dia dah berjalan p laman dah hahahahaha....

Lega nya rasa....kata Aidil dapat berjalan sendiri mana nak p hehehe.....jalan punya la laju...tu bukan jalan lagi tu....berlagi...kita pon jenuh nak hambat dia .....atas simen dia lari laju, mai kat laman umah penuh rumput...slow la sikit....basah habis kasut dia.....dia hambat nak p kat kereta suami aku.....eh...eh....eh sambil pegang body kereta...hehehe nak naik la tuh....

Aku tolak dia masuk lama sangat dah dook berlari mesti letih nya.....
Ha elok Daddy dia p kerja aku bagi dia mandi, minum susu Al - kebabom dah lena ...hahahha tau pun letih....

Punya gelak cerit cerit dapat lari keluar....
Tak tau lah kalu betui2 dah berjalan sok nanti...bahaya gak....buat dia buka pintu p main kat luar. aku pun terlena haish...la anak aku sorang nie..hehehhee

Cute sangat macam lega terlepas bebas hahahaha...LARIIIIII

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails