SWITSMILE

Wednesday, December 15, 2010

mana ada hutang g...sekarang dah bayar cash la

Eh men der nya tu....bukan pasai hutang duit nie la...nie kes .......

Ada la kisah manusia yg tamak lagi haloba yg telah menabur pasir ke periuk nasi kami....beberapa bulan yg lalu....bersama kata2 yg mmg tak menyenangkan...lagi mengAIB kan..sedangkan manusia tu mmg kenal , lagi seagama n seangkatan lagi...

Nak kata or menuduh berpada2 la....selidik dulu...kalo betul silap pun, tak kan lah kesilapan tu SEBODOH2 nak letak pasir kat PERIUK NASI SENDIRI...kan namanya cari BALA...

aku ingat benda nie sampai mati....,masa tu aku tgh SAKIT MELAHIRKAN ANAK AKU YG PERTAMA.....MUHAMMMAD AIDIL ASYRAFF dan masa tu la aku diduga Allah s.w.t dah sakit melahirkan lagi sakit kena panah tuduhan terhadap aku dan suami ...pada perkara yg kami tak pernah buat....NAUZUBILLAH....

Kami hanya berdoa YA ALLAH dengan kepayahan aku melahirkan dengan kerisauan suami menanti kehadiran cahaya mata kami .....AMPUNI LAH MANUSIA2 YG TELAH MENGAIBKAN KAMI DI DUNIA MU YA ALLAH....

ALLAH s.w.t tiddak lagi memberi hutang dengan menunggu hari pembalasan kelak..... semuanya d bayar CASH sekarang....

Maka terima lah dgn seadanya nasib yg kamu kamu kamu semua berhak keatasnya....

bukan kami meminta tapi ALLAH tu maha ADIL,MENGETAHUI LAGI MAHA ESA..

AMIN YA RABBAL A'LAMIN...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails