SWITSMILE

Tuesday, December 7, 2010

Org ada FB dia pon nak ada FB gak ...tapi tak tau guna,buka mata besar2....jgn main komen ja....

Hari nie dah aku pening ayam, tak cukup tidoq jaga Aidil DEMAM...dtambah plak bila buka FB ada plak yg komen kat photo suami aku kata NI WIFE U KE???

eeeeeeeeeeeeeeee apa lah benggap...tu la org ada FB dia pon nak ada FB gak....dah ada tak tau guna ka....baca INFO dulu tgk org tu betui ka dak , baru komen...ni main belasah ja...tu adik angkat suami aku....dia komen macam tu...buat aku NAIK DARAH n berkecik hati....

Aku kata kat suami aku buang ja photo tu.....jadi meluat aku tengok plak....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails