SWITSMILE

Tuesday, December 14, 2010

Pantang.....

bukn mksd aku pntg lps bersalin ni...huhuhu had pntg tu pon aku tk follow 100%....

pntg yg aku kata ni...bnda2 yg aku tk suka dlm hidup aku...hehe Bila aku fikir2 balik aku nie banyak plak pantang nya.....huhuhuhu...

no satu : aku cukupppppppppp pantang TIPU tak kisah lah menipu ka dtipu ka penipu ka...mmg cukup2 pantang....

no dua : aku pantang org HISAP ROKOK....bahaya....kalo dia mati macam mana...huhuhuhu

no tiga : oranng yg suka berlagak.....

no empat : org yg suka cakap depan lain belakang lain....mengumpat la tu..

no lima : org yg suka cakap ikut mulut dia.....CERMIN DIRI DULU BARU KATA KAT ORG

no enam : org yg suka ungkit .....tak kisah la dari segi apa pon janji ungkit....

no tujuh : org yg tolong tapi tolong nak balasan ...tak ikhlas la tu....

no lapan : org yg kedekut....duit ka apa ka bukan boleh bawa mati...ingat tak kira tua ka muda ka...ajal maut tuhan yg tentukan....

no sembilan : aku tak suka bila apa2 tube belengas....tak kisah la ubat gigi ka, cuci muka ka...apa2 ja lah aku t geli nak guna huhuhu

no sepuluh : aku tak suka org suka sepok tuala mandi di merata2 tempat...lepas tu kan nak gguna g...t busuk la, kotor....euw....

arhhhhhh aku kalo nak senarai mmg banyak......cukup takat sepuluh...hahaha dalam kepala otak banyak g berceramuk....so aku nak taip pun tak tau macam mana....nak ambik dulu...huhuhuhu

2 comments:

  1. ada lagi pantang klu rambut terjatuh dlm makanan trus x mkn....:p

    ReplyDelete
  2. pantang ada post baru...trus komen, boleh ker? :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails