SWITSMILE

Saturday, January 22, 2011

Aku dulu,sekarang dan kerja

Aku dulu dan sekarang banyak bezanya....
hahahaha sapa pon bernama maknusia semua pasti berubah...tapi yang pastinya berubah kepada yang baik, maupun terbaik kan kan...

tapi yang aku nak cita nie bukan pasai aku dulu nie jahat or tak baik sangat hehehehe....sapa nak buka pekung kat dada....yang tu kita pandai2 lah....baik pon kita buruk lagi lah kita...nak berubah apa ja dari kita sendiri..kan

Aku dulu sebenarnya seorang yang pemalu..hehehe tak banyak cakap ..pendiam....orang tanya sepatah jawab sepatah....AYU gitu....alah bak PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR..

tapi sekarang dah lain aku lah perempuan yang dah berevolusi kahkahkah....mau dak nya...

kadang2 kawan tempat keja leh kata aku nie kalah kan jantan...kihkihkih....cara jalan berubah...penampilan...aku mmg tak suka makeup pun cuma pakaian tu selalu berseluar la...nak pakai skirt OH NO...TIDAK...TIDAK...TIDAK...sebab bila aku pakaikan skirtt kat badan aku tersa bagai kan aku tidak menutupi seluruh badan aku...hehehe terasa angin jer...sejuk...kahkahkah..

selama aku bekerja 2 tahun sudah nie...pengalaman aku bekerja sebagai kerjaya lelaki lebih kurang 10tahun...
hehehe kira lama gak la tu...

Sekarang asal aku lalu kat bekas2 tempat kerja aku jar mesti aku terbayang n teringat tingkah aku dulu..macam tak percaya plak..ya la...apa aku tak buat ....panjat syiling...naik bumbung....kerabat tangga ....alah bak kata mmg kerja orang jantan aku buat...tapi aku tersangat HAPPY dengan apa yang aku buat...

yang sedihnya sekarang aku dah berhenti hampir 2 tahun aku d rumah sepenuh masa...buat aku betui2 BORING.... ha la dulu aku macam mana sekarangg macam mana.....badan aku aasyik sakit ja macam orang tua2...ha la nak gerak macam mana...terhad...dulu bebas hehehe tingkah laku perempuan kan lemah lembut....ayu gemalai....hehehehe aku argh...kadang2 buat aku tension gak...

Aku rindu kerja aku dulu...masa aku kerja dulu aku benti sebab aku tak tahan alahan masa megandung n tak tahan asyik gaduh dengan bos lain...huhuhuhu...aku nie ketagaq liat....orang kata aku lawan....hhehe tapi pada perkara yang tak betui la....malah kalau dalam opis tu dengar suara aku jar marah pekerja yg buat keja halai balai...

hmm t aku nak cari kerja semula tapi kena tunggu Aidil setahun lebih bagi dia leh berjalan aku kerja...support keluarga...

tak kerja susah kerja susah...hahahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails