SWITSMILE

Thursday, January 6, 2011

Bila tidoq berlagu..

Ni yang buat aku nak tergelak ...bukan buat nak tergelak aja tapi aku dah gelak pon...buat orang tu tersedar kata ada orang gelak kat dia...ahahahahhahahahaha

Tiap malam kalo Aidil mengantuk sesangat lepas minum susu dia mesti buat bunyi sambil pejam mata dia....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Salu kalo Aidil nak tidoq aku salu bertasbih kat dia....sambil tepuk2 peha dia....kadang2 urut kepala dia bagi dia asyikkkk..

Tengah aku subhanallah ...walhamdulillah...wala i la ha illallah...allah huakhbar....sebhanallah walhamdulillah wala ila ha ilallah allah hu akhbar.....sambil ulang2 .....degar dia dok aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mula tu aku tak da la gelak aku tersenyum...bila makin lama makin kuat n panjang aku dah mula nak tergelak.....nyanyian tasbih aku pon dah tersekat2 sebab nak gelak...suami aku tgk psai apa aku tergelak2 kecik....dia tengok buat aku tambah nak tergelak...tak dapat control...

Lalu aku tersuara gelak aku tu...Aidil yang dok nyanyi sambil tidoq tu pun terjaga...dengar orang gelak kan dia masa dia tidoq...

Upssss sorry sayang...mummy nak tergelak....tak leh tahan dah...hehehehehehe...

Bum bum bum...k......sorry ..sorry..bum bum..sambil tepuk peha dia soh tidoq balik..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails