SWITSMILE

Sunday, January 9, 2011

cara2 nak besarkan payudara

tajuk menarik g...

alang2 aku post mengenai payudara sebelum nie so aku continue dengan tajuk yg sama berkaitan kaedah lain plak...

Apa yg aku tahu or pernah baca....

salah satu penyebab untuk besarkan payudara kita adalah dengan kaedah urutan...tapi kena dengan cara nya n urut2 lembut n manja....kita urut sendiri bukan orang lelaki urut...kalo suami tu lain cerita la....kalo yg boyfriend tu dah melalut buat cerita lain lah tu...bukan muhrim tu beb...jangan .....

urut dia pelan2 ...jangan kasar2 sebab kat situ kawasan lembut, nipis n sensitif..

bagi wanita berbadan gempal selalu nya size payudara tak jadi masalah sangant cuma pada penjagaan nya kadang2 jadi masalah sebab bila berbadan size XXL badan selalu berpeluh n akan mula berbau...kat sini lah bakteria salu suka.... payudara kena jaga aset tu....hehehehe

kena cuci dia bersih2 ...haish sapa kata kat situ tak payah bersih kan...kena la....semua kawasan kepunyaan kita...kat badan kita kena bersihkan...

pada aku bila pakai bra yang berdawai payudara lebih nampak cantik n tterletak...berbanding yg tak berdawai..bila tak berdawai payudara mudah melandur labuh bila berat...kenapa berat bila kita gemuk, gempal...lemak terkumpul memudahkan lemak pada kawasan yg tidak terjaga melebeh..so bila kita guna bra berdawai payudara kita ada support..

Aku bukan nak tengok orang len punya saja2 cuma kadang2 tertengok nak macam mana depa jaga aset depa sampai cantik terletak macam tu..yang aku mmg perasan n dah selidik sapa yg tak suka guna bra berdawai payudara dia kembang or membesar lain sikit berbanding dengan orang yg suka guna bra berdawai...pada sapa yg tak pernah guna ..n baru nak guna pasti tak leh tahan lama sebab akan rasa sakit sebab ada dawai menolak payudara kita...itu tanda payudara kita membesar ...macam tak ikut acuan membesar tak da support..tapi mmg setengah org selesa so ok la...cuma pada aku aku selesa guna berdawai...alah orang dulu2 lagi la tak pakai terus leh besar cantik ja..tu semua atas kita sendiri pandai jaga or tidak ja kan...

hehehe tu suma atas maklumat yg aku dapat sendiri...kalo tak kena dengan korang minta maaf...
hehehehe tapi kalo nak besarkan pada yg kecil kena urut la....tapi make sure bagi yg tak kawin lagi sendiri urut..hehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails