SWITSMILE

Monday, January 17, 2011

KHURAFAT


Asalnya kami nak p tengok cita nie hari jumaat malam...tapi dfikir2 kan kesian plak kat Aidil t....satu nya kesian sebab tak bawak dia, kena tinggal dengan mak tok dia, yang kedua takut gak tgk cita camni tgh malam t terbawa2 kerumah...g pon Aidil kecik g....cam tak elok plak ....

So dkesempatan itu kami p tgk cita tu keesokan harinya hari sabtu la.....tapi selepas suami aku balik dari kerja....tu pon dah lewat gak la....show pukul 5.50pm hari nak dekat maghrib sempoi...

kata suami aku ada orang cakap cita nie takotttttt....

Entah aku pon nak tengok gak berapa takot nya cerita nie yang boleh membikin kan aku rasa takotttttttttt...hehehhee belagak berani la plak...

Awal tayangan aku ok ja....sebab cita nie dari awal g dah ada hantu nya....kira non stop showing la...tapi alhamdulillah aku tak terasa takot nya cita nie....boleh la....

Sebab aku tak berapa suka Sabrina Ali tu....hehe....kesian Liana Jasmay dari belakon jadi budak2 terus sekarang dah jadi orang dewasa (bini orang)..heheehehe

2 comments:

  1. orang kata..so far cerita ni paling menakutkan dalam sejarah cerita seram malaysia..btol ke?

    ReplyDelete
  2. man yusoef : hmmm tak tau la plak apa yang saya tengok tak da la takot sangat....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails