SWITSMILE

Tuesday, February 1, 2011

kembali ke bukit jambul

Lama betui aku tak balik rumah bukit jambul...rumah tu la yang aku duduk dulu...sejak kecik lagi aku tinggal dengan makcik2 aku n arwah tok...

sehingga aku umur 23tahun aku baru berjinak2 balik rumah mak aku...n sekarang aku dah berumah tangga aku tinggal dengan suami aku kat air itam rumah mak mentua aku....

lama betui aku tak singgah sana sejak suami aku bertukar tempat kerja aku jarang ke sana sebab suami aku selalu sibuk sampai kadang2 tak da masa untuk kami anak beranak...

aku ikut suami aku awal pagi dia nak p kerja aku follow so dia tinggal aku kat bukit jambul....lama aku tak sembang ramah dengan makcik aku...yang bagaikan mak pada aku...rindu dendam pada dia...kenyak kenagan kat sana n bersama2 family makcik aku...sekarang aku dah ikut suami ....so masa tak menentu...

Aidil pon nampak macam dah OK kat sana...kalau dak dia jadi macam perak asyik nak menangis ja....tak biasa.....jarang kuar rumah....sapa nak bawa jalan mujur bapa mentua aku memahami...dalam sehari dua ni dia bawa kami anak beranak jalan pusing2 padang kota hehehehe....TQ

lepas balik dari bukit jambul kami ke TESCO cari hadiah Aidil n kek untuk dia 3 frb nie genap setahun...hehehehehe....

Jumpa dengan kak JU zulian bayar duit...

balik rumah dalam 845pm mandi siap2 makan sat...suami aku keluar balik katanya ada dinner dengan budak2 bank lain n insurance untuk raya cina sok...

dalam pada tu 1150pm Aidil keriaw punya kuat....dia tak nangis tapi menjerit2....ada yang tak kena la tu...BUKIT JAMBUL keras..kawasan tak elok....kalau aku nak p bawa Aidil pon kena sat sat ja....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails