SWITSMILE

Tuesday, February 22, 2011

penangan READERS DIGEST

Aku cuba untuk menghantar cerita dalam MY STORY dalam readers digest...tapi masih belum siap2...nak kena carik mood, pic yg cantik n kena dengan cerita yang aku nak buat...

hmm yang aku teringin sangat nak menghantar cerita kat situ sebab kalau cerita aku terpilih n di publish aku akan di bayar sebanyak USD350 hahahaha kan ...mana tau ada rezeki.....hehehe

walaupun isi or ayat aku tak sehebat pengunaan ayat dalam readers digest tu...tapi aku terigin alah dictionary kan ada.... nak seribu daya tak nak seribu dalih....dari situ gak kita dapat improve kita punya bahasa omputeh tu kan..heehehe..

1 comment:

  1. bagusla cita2 tp tujuan dah salah. bukan utk dpt duit tp utk berkongsi...

    regards,
    avid rd reader

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails