SWITSMILE

Thursday, March 31, 2011

bersedia...

terasa la gak ...bila dah lama duduk kat rumah...then sekarang tengah menunngu nak interview...terasa ketakutan and kegelisahan saat2 untuk di temuduga...huhuhu dulu aku yg menemuduga org sekarang orang akan menemuduga aku plak...kacau kacau....tapi apa2 pun aku akan bersiap sedia...what ever happen i must n can do it...

really hope to this opportunity...i wanna grab this and wont let it go ...
tapi dari segi mummy pada anak aku sorang yang commei nie...aku mula terasa rindu walau pun aku masih belum di panggil untuk ditemuduga malah kerja pon tak tau g dapat kew dak..hehehe macam nak dapat dah..g pon aku g kerja bukan tak balik tgk anak dah..huhuhu tapi tu lah selama nie aku ada dengan Aidil 24jam 7 hari seminggu...hehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails