SWITSMILE

Thursday, May 12, 2011

adoi sedap nya korek....



adoi sedapnya korek telinga....sampai syurrrrr mata...hehehehe
alah sekali sekala korek...bukan nya boleh nak korek salu2 sangat ..
tau ka pasai pa kita tak boleh korek salu..
sebab kita tak payah terlalu rajin o terlampau bersih...sebab
1>> rerambut halus didalam telinga kita tu adalah pekerja2 yg dah dpertgjawab kan untuk mencuci keluar segala kotoran dalam telinga kita tu...thats why kekadang kita dapat tengok ada sisa2 kekuningan kat luar pemukaan lubang telinga kita...
ha nak bagitau yg kuning2 lendir kat telinga kita tu bukan tahi kita ja memanddai kata tahi telinga n perlu dcuci...sebenarnya bukan dia tu di pangil lilin telinga...
2>> jangan telampau rajin dok cuci ...lagi kita korek dgn cotton bud g dalam lilin telinga tu masuk g kurang lah pendengaran kita t...sebabnya dia akan sampai n bertempet kat gegendang dan menghalang pedengaran kita..
sedap mmg sedap korek tambah2 g bila tengah gatai nampak plak cotton bud hah apa lagi korek la....uhhhh syurrrr.. sambil terpejam klip pop klip pop mata ku...
euwwww hehehehe jangan mare..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails