SWITSMILE

Saturday, May 14, 2011

ops ...aku dah klik to cashout..

hehehehe aku dah cashout duit dari nuff...aku taktau napa aku buat macam tu sebenarnya aku niat aku nak menyimpan supaya bertambah n bertambah...tapi tetiba tadi tangan aku gatai plak p cashout...huhuhuhuhu
terasa sedih plak...ni 1st time aku nak cashout duit dari nuff ni...
tapi tak pa...ada masa g kan...huhuhu kot...sebab aku pon jarang dah nak berblog...
sebab anak aku dah besar dia dah boleh jalan n pandai mengomel pot pet pot pet dah....
dah jarang tido siang asyik nak main jer...dia rasa rugi tido siang kot...
jadi aku pon jarang lah berblog...kalo malam tu ja kot aku ada time...tapi tak kata gak...sebab malam aku dah pancit....so tidooooo ler...kalo aku rajin n ader

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails