SWITSMILE

Monday, September 5, 2011

Free show lepas raya..



Haish...free jer aku tengok...tu la pasai...masuk toilet awam buat macam masuk toilet kat umah...tak reti2 nak tutup or kunci, biar terbuka...

Hehehe aku nak tergelak n geli pon ada...ha la aku nak masuk..elok tolak2 pintu, aku ternampak...euwwwww bagus punya projek dok bina...

dan dan bangun tutup kunci pintu..tau plak malu...masa nak buang tak tau malu..

dah plak p berdiri atas mangkuk...kalo budak kecik tu aku ok lagi...ni mak budak...badan pon ya ampun...mmg bulan syawal aku tak dapat nak ampun dia...hahaha

euwww pengotor and tak tau malu punya BANGSA..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails