SWITSMILE

Monday, January 30, 2012

penyakit gout










Penyakit gout meyerang...

1) terasa letih n lemah2 badan
2) kurang tenaga batin o boleh menyebabkan mati pucuk.
3) kaki tangan membengkak..
4) jari jemari akan mula kerekot n keras
5) akan mula timbul biji2 putih d permukaan kulit
6) berbagai penyakit akan timbul seperti Baru karang,Sarah tinggi lung failure n sewaktu sgn nya..

Kali boleh pesakit gout jgn biasa kan makan pain killer itu akan mengakibatkan lagi bertmbhnya asid dalam darah..

Jadi bg pesakit gout ni dnasihatkan banyak mengelak memakan makanan kekacang n seafood..n kalo boleh elak makan ayam yg membesar dgn sgera ya...

Elak sebelum terlambat..

Friday, January 27, 2012

Kesian cakap betui pun kena JERKAH!!

Aku hilang sabar dah dengan mamat Nepal soorang nie...dari mula dah dok tipu... mai dia cakap betui pun aku kata dia tipu...Aku jerkah dia cukup2...

Bila aku dah tau dia betui cakap betui lagi aku marah aku kata tu la tipu lagi..pandai sangat cakap sapa nak percaya..

Dok sat aku terasa kesian hehe..tapi dah lepas..biar ja la...biar dia tak berani sikit.
Foreigner ni kena ajaq sikit...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails