SWITSMILE

Friday, January 27, 2012

Kesian cakap betui pun kena JERKAH!!

Aku hilang sabar dah dengan mamat Nepal soorang nie...dari mula dah dok tipu... mai dia cakap betui pun aku kata dia tipu...Aku jerkah dia cukup2...

Bila aku dah tau dia betui cakap betui lagi aku marah aku kata tu la tipu lagi..pandai sangat cakap sapa nak percaya..

Dok sat aku terasa kesian hehe..tapi dah lepas..biar ja la...biar dia tak berani sikit.
Foreigner ni kena ajaq sikit...

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails