SWITSMILE

Sunday, September 2, 2012

Tahun ngantuk...

1st of all, welcome back to my own blog..kihkihkih..dah lama betul aku tak menaip.. Seenarnya bukan tak nak, tapi malas..and laptop suami aku guna.sebab aku dah guna tab..huhuu.. actually nie pun aku menaip gara2 persamaan tajuk diatas.. Tahun nie mmg tahun mengantuk aku..huhuhu..asyik ngantuk ja and terasa mmg sentiasa tak cukup tidoq.. Nak kata aku tak cukup tido, suami aku lagi teruk, balik kerja dah puui berapa, nak bangun dah puui brapa..berapa jam sangat yg dia dapat rest. cian..nak buat macam mana, kami orang tak berapa nak senang..tapi alhamdulilah kami bahagia bersama Aidil..hehehe cian Aidil seminggu dia demam,asyik merengek ja. serba tak kena..minta apa pun xtau...aku nak bagi apa pun tak tau nak bagi dia diam.. Tu...ni...tak kena.. meronta2 marahxtak bagi pegang dia..last aku biar ja..sampai dia pangil mummy..kecian2 tapi kadang2 kena kebai gak..bo laayan..

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails